top of page

לצאת מהערפל..


אבירם שפיץ - לצאת מהערפל

מכירים את זה שאתם נוסעים בערפל ?!

אתם יודעים לאן אתם צריכים להגיע, אבל לא בטוחים איפה אתם כרגע...

מתסכל לא ?!

אולי אפילו מלחיץ..

לפעמים זה כ"כ מלחיץ שפשוט עוצרים בצד.

תופעת "הערפל"

מתישהו היא תופסת כל אחד מאיתנו.

כולנו רוצים כיוון בחיים, מטרה או אפילו משימה למחר בבוקר.

כולנו רוצים לממש את עצמנו !

אבל גם אם נעז ונרצה לעשות משהו בנידון, מה עושים? איך עושים?

ממה לעזאזל מתחילים???

  • מחשבות כמו "אני לא מוצא את עצמי" או "הלכתי לאיבוד", מציפות אותנו.

  • תחושות אי וודאות לגביי מה אנחנו רוצה לעשות עם עצמנו בחיים, מעוררות בנו תסכול.

  • רעיון למוצר חדש או לעסק חדש צץ לו, אבל מה עושים עכשיו?

  • אולי בכלל "כל שני וחמישי" צץ רעיון חדש ואנחנו לא יודעים מה להחליט...

בקיצור ולעניין, אם אתם נמצאים במקום תקוע, אתם לא יודעים מה לעשות

ומרגישים חסרי אונים – זה סימן שאתם בערפל.

ערפל מביא אותנו לעשות את ההיפך מלעשות (כן כן, קראתם נכון...)

חשבתם פעם מה ההיפך מלעשות ?!

לא, זה לא "לא לעשות".

ההיפך מלעשות הוא "לעצור בצד".

אנחנו רוצים לצאת מהערפל אבל אנחנו לא יודעים איך, אז אנחנו עושים בדיוק את ההיפך-

עוצרים בצד.

לעצור בצד פירושו, לבזבז ולמרוח זמן – זמן יקר .

וזמן זה כסף !

כאן בדיוק שורש הבעיה – ערפל גורם לנו לבזבז את הזמן שלנו,

את הכסף שלנו... ואת עצמנו.

אז במקום לבזבז את הזמן (ואת הכסף), אני מציע להשקיע אותו.

במקום לבזבז את עצמכם, השקיעו את עצמכם .... בכם !

המנטליות של האדם, היא זו שתכריע את הצלחתו

אני מאמין גדול במשפט – "הכל מתחיל בראש".

ראש = תפיסה = מנטליות.

לפיכך – הכל מתחיל במנטליות !

אני מזמין אתכם לשיחת יעוץ טלפונית בחינם.

  • נדבר על המקום המתוק הזה, אליו אתם כ"כ רוצים להגיע.

  • נדבר על כל מה שמביא אתכם לחוסר אונים.

  • נדבר על מה שמפחיד ומשתק אתכם.

  • נדבר על כל מה שאתם לא יודעים לעשות.

  • וכמובן – נתחיל לעשות !

אני מבטיח שלאט ובזהירות, השביל שלכם יתחיל להתבהר..

וסוף כל סוף תתחילו לצאת מהערפל.

טיפ קטן כבר עכשיו...

רדו מעצמכם !

אל תרגישו רע בגלל שאתם במקום הזה ובטח ובטח הפסיקו לרדת על עצמכם.

אני מכיר המון אנשים בני +40 שעדיין לא יודעים מה הם רוצים להיות כשהם יהיו גדולים.

המון לקוחות פונים אלי בנושא הזה והכעס העצמי שלהם בולט מאוד.

במקום זאת, שחררו לחץ ואפשרו לעצמכם להירגע.

אתם נורמלים !

הרשו לי להכנס אל תוך הערפל שלכם ואני מבטיח לעזור לכם למצוא את עצמכם..

מחכה לכם - שפיץ

! הפרטים נשלחו בהצלחה

שם *

אימייל *

טלפון

מאמרים מוצגים
הועלו לאחרונה
ארכיון
חיפוש לפי נושאים
No tags yet.
הכנסו לעמוד הפייסבוק שלי
  • Facebook Basic Square
bottom of page