top of page

אסטרולוגיה על קצה המזלג

אסטרולוגיה

תורה המאמינה כי קיים קשר בין מצב הכוכבים וגורלנו. המאמינים באסטרולוגיה ובתורת המזלות, ימצאו אין ספור דוגמאות שנועדו להוכיח עד כמה המדע מדויק. הספקנים יוכיחו את הבולשיט. אז מי צודק ?! מה באמת נכון ?! כנראה שלעולם לא נדע בוודאות. (אם היינו יודעים, לא היינו נדרשים להאמין) דבר אחד אני כן יודע - אם אתם מאמינים בזה, זה נכון ! אם אתם מפקפקים בזה, זה גם נכון ! על זה נאמר : "איש איש באמונתו יחיה..." אני בכל אופן, מאמין שאכן קיים קשר קוסמי שכזה בינינו לבין הכוכבים, אבל במקביל אני מאמין שהקשר הזה הוא דו-סטרי. רוצה לומר - אני משפיע עליהם והם עלי. אני מחייך אליהם.. ו… נשבע לכם שהם מחייכים אלי בחזרה!

אני מאמין שהכוכבים הם כמו מראה. כשהגבות שלי מבולגנות - אני לא מאשים את המראה, אני מסדר את הגבות.. ! במילים אחרות, אני לוקח אחריות על חיי ועושה את הפעולות הנדרשות כדי לשפר את עצמי ! ולא יושב בצד, פאסיבי ומאשים את הכוכבים על מר גורלי ואו מחכה שהאסטרולוגיה תציל אותי.

אני כאן בשבילכם - שפיץ

! הפרטים נשלחו בהצלחה

שם *

אימייל *

טלפון

מאמרים מוצגים
הועלו לאחרונה
ארכיון
חיפוש לפי נושאים
No tags yet.
הכנסו לעמוד הפייסבוק שלי
  • Facebook Basic Square
bottom of page