top of page

על זוגיות מופלאה בין הרגש 🧡 להיגיון 🧠

כמה פעמים מצאתם את עצמכם נקרעים בין הרגש להיגיון ?! אחד אומר ככה והשני בדיוק הפוך. מה בסוף עשיתם ?! 🤔

למי אתם נוטים להקשיב יותר..?

אבירם שפיץ - אימון רגשי

אז ככה: העולם מתחלק לשתיים (בהקשר הזה)

האמוציונלים והרציונלים. האמוציונלי – פועל מתוך רגש ! תשוקה, עצב, טירוף, עצבים !!!

בכי אחרי הפסד 😥 ובכי אחרי נצחון 😭 האמוציונאלים הם אנשים שניזונים מחשק והתלהבות בלעדיהם הם מרגישים כמו מומיות ללא שום מוטיבציה ומשמעות. האויב הגדול ביותר שלהם הוא שעמום ולפעמים גם כסא, כי לשבת זה לא בשבילם ! הרציונלי – פועל מתוך היגיון ! חשיבה, אסטרטגיה, תכנון, סטטיסטיקה !!! מפיקי לקחים אחרי הפסדים ואחרי נצחונות. אלו הם אנשים שניזונים מנתונים וכדאיות בלעדיהם הם לא יכולים לנהל סיכונים ומרגישים אבודים.. האויבים הגדולים ביותר שלהם הם פקודות והוראות כי לעבוד כמו רובוט 🤖 זה לא בשבילם ! אצל כולנו יש את שניהם אבל תמיד

אחד בולט ודומיננטי יותר מהאחר.

קחו מקרה אחד לדוגמא שנחרט לי במוח וזכור לי במיוחד.

כמאמן כדורסל בעברי זכיתי לעמוד על הקוים במשחק אליפות יותר מפעם. באחת הפעמים הראשונות שלי התפתח משחק צמוד. אהבתי מאוד את החבר’ה שלי ורציתי מאוד לשתף את כולם. מנגד רציתי מאוד לנצח וידעתי שאני חייב להשאר על המגרש עם ההרכב החזק ביותר שלי. הלב אמר לי להכניס את כולם למשחק שיחוו משחק אליפות. הראש אמר לי להשאר מקצועי ולעשות מה שצריך כדי לנצח ! ושלא מערבבים ביזנס ופלז’ר ! הלכתי עם הראש והלב נשאר כבד עד היום..

אז מה נכון ? למי כדאי להקשיב ? לראש או ללב ?

כנראה שאיש איש ואמונתו יחיה..

מה שכן אני יכול להגיד הוא שאני אציג בפניכם את כל האפשרויות

את כל זוויות הראיה בדילמה ובהתלבטות בה אתם ניצבים

אני אשמש לכם כ"ווייז" בצומת בה אתם נמצאים.

אז צרו קשר ויחד נפתור את הדילמה שלכם !

אני כאן בשבילכם - שפיץ

! הפרטים נשלחו בהצלחה

שם *

אימייל *

טלפון

מאמרים מוצגים
הועלו לאחרונה
ארכיון
חיפוש לפי נושאים
No tags yet.
הכנסו לעמוד הפייסבוק שלי
  • Facebook Basic Square
bottom of page