top of page

הצלחה וכשלון - לא מה שחשבתם

אנשים נוטים להתבלבל בין הצלחה ונצחון לבין הפסד וכישלון. בעיניי הם כולם שונים זה מזה... ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ הצלחה – מאמץ, השקעה, חתירה לעבר נצחון 🚣‍♂️ ניצחון – גול, הישג, תוצאה רצויה חיובית 🥇

הפסד – פספוס, החמצה, תוצאה שלילית לא רצויה 💔 כישלון – ויתור, הרמת ידיים – פרישה ! 🏳️ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

אבירם שפיץ - הצלחה וכשלון

הסיבה שאני מספר לכם את זה היא כי אם נדמה לכם שאתם תצליחו לשרוד בלי הפסדים, אתם טועים טעות מרה ! לא מכיר ספורטאי שמעולם לא הפסיד ! לא מכיר בעל עסק שמעולם לא הפסיד ! למען האמת, אני לא מכיר אף בנאדם בעולם שמעולם לא הפסיד………………!!!! אני כן יכול להגיד לכם, שאני מכיר אנשים שמעולם לא נכשלו. כי הם אף פעם לא ויתרו. ותמיד תמיד המשיכו וחתרו. וחתרו וחתרו וחתרו.. והפסידו וחתרו עוד, והפסידו וניצחו ונפצעו והשתקמו והמשיכו עוד וחתרו…. והצליחו ! ועדיין חתרו… הם אלו שמעולם לא נכשלו ! אז תפסיקו לפחד מהכישלון ! כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחתור…. ולגביי הפסדים, הם חלק מהחיים. אבל אתם יודעים מה ?! בזכותם, הנצחונות כ"כ מתוקים !!! 🍾

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ מבחן לבדיקת הבנה. החתול בתמונה למעלה : א. הצליח ב. ניצח ג. הפסיד ד. נכשל

מה דעתכם ?!

אני כאן בשבילכם - שפיץ

! הפרטים נשלחו בהצלחה

שם *

אימייל *

טלפון

מאמרים מוצגים
הועלו לאחרונה
ארכיון
חיפוש לפי נושאים
No tags yet.
הכנסו לעמוד הפייסבוק שלי
  • Facebook Basic Square
bottom of page