top of page

"מנטליות השיאן"

בבסיס שלי, היה תלוי שלט על הקיר באחד ההאנגרים שהיו מתקנים בו את תאי הקשר או תק"שים, כמו שאנחנו היינו קוראים להם.

על השלט היה כתוב כך:

"הפשרה של היום, היא הנורמה של המחר וכך הרמה הולכת ויורדת..."

כמפקד בצה"ל - מאוד אהבתי את המשפט הזה !

הוא בעצם אמר לטכנאים שעבדו על התק"שים- אל תחפפו כי זה יהפוך לשגרה והרמה שלנו כגדוד קשר בפרט וכצבא בכלל.. תרד !

ה"אני מאמין" הזה הפך להיות חלק ממני ולא חיפפתי בשום דבר שעשיתי.

הייתי פדאנט !

שבוע אחרי שהשתחררתי, חתמתי חוזה כמאמן על קבוצת קטסל + מרכז בבית-ספר לכדורסל.

שם הבנתי שלא להתפשר זה לא מספיק ! שם הבנתי שלא להתפשר זה להשאר במקום ! שם הבנתי שלא להתפשר זה לאו דווקא להתקדם !

שם הבנתי שאני צריך לשנות את המוטו הזה

כך שיקדם אותי ולא רק "יכסתח" אותי.

אז עשיתי לו טוויסט קטן והפכתי אותו לשלי !

"השיא של היום הוא הנורמה של המחר.."

ומן הסתם הרמה תלך ותעלה – לכן מחקתי את הסוף.


אבירם שפיץ

היום, אני חי ככה !

היום, זאת המנטליות שלי !

היום, זה כרטיס הביקור שלי !

אבירם שפיץ

כל יום אני מנסה להשתפר טיפה יותר מאתמול. כמאמן מנטלי, כבעל עסק ובכלל כאדם שהייעוד שלו הוא לעורר השראה באחרים...

כל יום אני מנסה לשבור שיא אישי קטן.

וכל יום שלא עשיתי את זה, התפשרתי,

כי להיתקע במקום - זאת הפשרה האמיתית !

אני כאן בשבילכם - שפיץ

! הפרטים נשלחו בהצלחה

שם *

אימייל *

טלפון

מאמרים מוצגים
הועלו לאחרונה
ארכיון
חיפוש לפי נושאים
No tags yet.
הכנסו לעמוד הפייסבוק שלי
  • Facebook Basic Square
bottom of page