top of page

איך בונים בטחון עצמי ?

חוסר בטחון הוא הסיבה הנפוצה ביותר שגורמת לספורטאים לפנות אלי לגביי ליווי אישי. "אני מצוין באימונים אבל לא מצליח לתפקד במשחק" "אני נלחץ כשהכדור מגיע אלי ומחפש למסור" "אני מפחד לטעות כי אז המאמן יוציא אותי" "אני יכול לעשות הרבה יותר ממה שאני עושה בפועל" מצליחים להזדהות עם זה ?! אני בטוח שכן.. אז הנה 3 טיפים שיעזרו לכם לבנות את הבטחון העצמי שלכם :

1. תתחילו להיות חיוביים כלפי עצמכם ! תעודדו, תדרבנו ותפרגנו לעצמכם כל הזמן. "אל תתקמצנו" ! תהיו עבורכם כל מה שאתם רוצים שהמאמן שלכם יהיה בשבילכם! החטאתם ? תגידו לעצמכם בלב "לא נורא" עליתם מהספסל ? תגידו לעצמכם בלב "הלאה.. תן בראש !!! “ משפטים כמו "איזה אפס אני" אסורים לשימוש ! הם רק מורידים את הבטחון שלכם עוד ועוד ועוד.. 2. תשלטו בחומר ! אתם מוכרחים להגיע למשחק מאומנים ככל האפשר בכדי לבצע על הצד הטוב ביותר את תפקידכם על המגרש ! אם אתם אמורים לצאת על חסימה לקליעה, תתאמנו על זה 1000 פעם בבית. אם אתם אמורים להוביל כדור, תתאמנו על זה 1000 פעם בבית. ככל שתגיעו למשחק מוכנים יותר, כך יעלה הבטחון העצמי שלכם בביצוע ולהיפך. 3. שחקו פשוט ! אל תחפשו להרשים בפעולות מסובכות. ביחרו פעולה במשחק שהיא פשוטה יחסית ושתוכלו להתבלט על המגרש בזכותה. לכדורסלנים אני תמיד ממליץ על ריבאונד התקפה ! תנסו "לקטוף" את כולם ! מבטיח שיהיו לכם המון הצלחות כי בינינו, אף אחד היום לא סוגר לריבאונד ;) ברגע שתצליחו בזה אתם תרגישו איך פתאום אתם מתבלטים על המגרש. תחוו הצלחה קטנה במשחק שבתוך המשחק ומבלי לשים לב, הבטחון שלכם יתחיל להבנות. לבנה אחר לבנה... עד אשר תהיו מסוגלים (מבחינה מנטלית) לבצע פעולות יותר מורכבות...

נ.ב. אל תתביישו לדבר על זה משום שאתם לא לבד.. אני חוזר ואומר - חוסר בטחון הוא הסיבה הנפוצה ביותר שגורמת לספורטאים לפנות אלי לגביי ליווי אישי. אז אין לכם מה לדאוג ממה שיחשבו עליכם כי הרוב בנעלים שלכם. תשאלו שאלות, תשתפו מחשבות ודברו פתוח… זאת הבמה שלכם - נצלו אותה !

מחכה לכם - שפיץ

! הפרטים נשלחו בהצלחה

שם *

אימייל *

טלפון

מאמרים מוצגים
הועלו לאחרונה
ארכיון
חיפוש לפי נושאים
No tags yet.
הכנסו לעמוד הפייסבוק שלי
  • Facebook Basic Square
bottom of page